dinsdag 10 november 2009

Nieuwe telefoonnummers

Wie ons oude huistelefoon-nummer had weten we niet meer. Het is het 2e of 3e nummer na zoveel wijzigingen en na aankoop en contractsovernames.
Nu we ADSL hebben en een nieuwe telefoonlijn hebben we ook 2 nieuwe telefoonnummers. We hebben nog niemand de nummers gegeven, maar merken nu dat we voor anderen telefonisch onbereikbaar zijn.
Wil je ons telefonisch kunnen bereiken, stuur ons dan een mailtje!!!
Dan mailen we gelijk terug met de nummers waarop we te bereiken zijn.
Per sms kan natuurlijk ook :-)

2 opmerkingen:

  1. Hey Martine!
    Via wieowie.nl heb ik je gevonden. Wat een wereldreiziger en wat ongelooflijk gaaf om te emigreren. Voor mij is dit een hele tijd een (vlucht)droom geweest, wie weet ga ik er ook nog eens voor. Uiteraard ben ik nog niet in de gelegenheid geweest je hele blog te lezen, maar ik zou het heel erg leuk vinden iets van je te horen!

    X Corine (euh... remember?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben je achternaam vergeten, potverdrie. stuur ff mailtje als je wilt naar adres bovenin de welkomsttekst op de blog. Corine, mooie lach, ja remember!!

    BeantwoordenVerwijderen