vrijdag 18 juni 2010

Gisteren

Gisteren was wel een productieve dag.
De wilde bloemen-stroken tussen de plantvakken in de moestuin heb ik eens goed kort gemaaid. Ik ben gaan maaien bij R, want eindelijk was het eens een dag droog. Geen zon hoor, misschien 3 minuten wat de atmosfeer een tropische atmosfeer gaf met al dat vocht. Maar ik voel me gewoon niet fijn, beetje hoofdpijn datik bij hogeuitzondering probeer te temperen door het slikken van een tabletje.
Daar werd ik gister goed wazig van, maar door alles wat rustiger te doen kruipt de dag toch langzaam naar haar einde toe. Marc vist een leuke uitnodiging uit de brievenbus. Voor het huwelijks-jubileum van mijn ouders waar ik een vlucht voor heb geboekt, met een foto van het jonge echtpaar op een voor mij bekende locatie. Van 40 jaar oud, zooo leuk om te zien. Het geeft me het gevoel bij hun leven betrokken te worden, nu is het minder moeilijk en nog leuker om de reis te maken voor dit feestje!
Maar gisteren was gisteren en ik bleef me niet echt lekker voelen. De uitnodiging blijft voorlopig op tafel staan! Vlak voor ik naar bed ga kijk ik nog even of ik mails heb.


Een lange brief van een bloglezer. Zo fijn!!

Met een blij gemoed ga ik naar bed... Ik verbaas me over de uitwerking van reacties op de blog, het maakt m'n dag zo goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten