maandag 14 juni 2010

De maandag

De maandag was een maandag,
Zoals een wasdag is
Of een gehaktdag.
Huishouden klaren, regelen van werk en een lange boodschappenlijst maken.
Een flinke klus geklaard in SecondLife, nu kan ik m'n reclames daar betalen. Tis wat hoor, dat geld rolt maar in diverse vormen en toch is het allemaal maar schrapen.
Nog meer huishouden, een lekker gepaneerd visje op tafel, met broccoli. Onze eigen broccoli kunnen we al gaan oogsten over 2 weekjes. Dat is wel zo lekker om zelf te kweken.
Het is bewolkt en koud. Het huis krijgt een grote meerdaagse beurt. Dus ik ren wat heen en weer vandaag.
Yoga is weer heerlijk en gezellig. Ik kan steeds meer van de rappe korte gesprekjes van de dames begrijpen, ik kan me steeds beter uitdrukken. Ik krijg steeds weer complimenten over mijn franse taalbeheersing. Ik schrijf en lees ook veel Frans door de contacten in SecondLife, dat telt ook zwaar mee.
Gewoon een maandag dus, in een dik pak bewolking, heel erg veel regen en een a-junische temperatuur voor Zuid-Frankrijk.
Maandag dus, dat we hem maar even niet mogen vergeten!

En Nederland heeft gespeeld... schijnt het :-) moet vaak wel lachen om mezelf als er een oranjekoorts woedt, het heeft nooit grip op mij gehad. Niks, nada. Maar ga zo wel even kijken hoe en wat... toch wel hè.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten