maandag 18 maart 2013

no wurrie bie heppie

ja, ff dus niks nul komma nienta rien ne plus
het regent, met bakken en hier en daar een wel heel snelle zonnestraal die al dat hemelwater en de afzonderlijke druppels weerkaatst
de mensen van de aanhanger krijg ik niet te pakken per telefoon, een andere methode is hier nu eenmaal niet
ook het mobiele nummer van de gulle mestgever is zoek
de kippen schuilen niet, wat wil zeggen dat de regen niet ophoudt met vallen
de katten vermaken zich ook binnen prima
dus zet ik tafels en stoelen in de olie, plak er viltjes onder om de onderburen (muizen) te ontzien van het geluid van schuivende meubels
ik stook het huisje lekker warm, rook buiten, laat de schouw een donkere vlek
ontvang S&A die Balou weer komen brengen
de Newfoundlander zal het even buiten met Castel moeten stellen, het grote beest komt er niet in
S is zo moedig zich komende week te laten opereren, de hond die eruit ziet als een kleine grizzly kan niet alleen thuis blijven
ik speel de oppas, Castel de speelkameraad en kamergenoot, Balou vindt het allemaal prima
DQ loopt Balou tijdens het avondmaal al voor de voeten poten in de sécadou en ook Merlin is dit keer allerminst onder de indruk

en weer kom ik niet toe aan de schrijfcursus, writersblock? ammehoela
ik zit gewoon nog vast in alle sores
ik zie het lichtje aan het einde van de tunnel
maar heb nog een lange weg te gaan
door de regen, maakt niet uit
de lente is er bijna!

no wurrie bie heppie

2 opmerkingen:

  1. Om die reden lukt het me soms amper een blogje te produceren, of om contact te onderhouden met de sociale kring. Te druk met focussen op het licht aan het einde van die koleretunnel ;)

    Hang in there jij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. i wil heng in heer Klivia en weet dat we die tunnel toch echt delen, inclusief de(zelfde soort) sores, ik lees jou natuurlijk ook trouw!

      Verwijderen