dinsdag 6 november 2012

(voor)uitzicht

 Het uitzicht is hier anders. Voor een dikke twee weken kan ik nu eens met recht spreken van een uitzicht. Tuurlijk heb ik thuis ook een uitzicht, maar dat raak je haast aan in vergelijking met hier. Nu had ik gisteren mazzel, want de 2e regenperiode is hier gestart wat zoveel inhoudt dat deze regen minimaal nog een zestal weken aan blijft houden. Een vooruitzicht van; Binnen blijven en kachel aan, meer tijd in de keuken besteden door met zorg te kokkerellen, wijntje erbij en kastanjes poffen op de kachel, die met een klein beetje echte honing niet te versmaden zijn. Veel achterstallige pc-klusjes en uitslapen later brengen me nu op het punt dat internet UIT gaat en ik erin duik; "Personages, Conflict, Perspectief". Tot laters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten