zaterdag 27 maart 2010

Dag 3


Die met regen vannacht begon, wat spetters. Vanochtend kwam het met bakken uit de hemel, het is guur en koud. Een binnenwerkdag. Roel doet met ons mee en werkt op zijn labtop. We zijn zo blij met een modem dat we gasten een eigen toegang op internet en bellen naar Nederland aan kunnen bieden.
Van de wassende maan zie ik weinig terug, maar voel het in mijn lijf. Pijn in mijn buik en een energieke onrust. Ik kan er weinig mee vandaag, maar zo'n rustdag is niet verkeerd.
Roel gaat wandelen zodra het 'smiddags wat opklaard en blijft uren weg. Misschien toch weer een vispogong wagen. Ik ga stoofpot maken voor morgen en haal wat vlees uit de vriezer voor de viervoeters.
Castel heeft een topweek.
Deze 4e gast verschaft ons een schat aan ideeen, inspiratie, bevestiging en gemoedelijke rust.
We zijn nu al blij dat ik de oproep voor helpende handen op het forum heb laten staan.
Absolute rust en dat met een gast en hond :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten