maandag 16 augustus 2010

Het wordt wat





Marc gaat als een speer en het heeft tot op heden enkel brandstof voor de kettingzaag gekost; de zwembad overkapping. Misschien wordt dit ook een kippenhok, een wasdroogruimte, een kas, een opslagruimte voor balken en lauzen en voor timmerhout.... Maar voor het zover is.
Morgen probeer ik een leuke film te bakken van het plaatsen van de top-balk. Nu jaaa, balk? Een dode boom die met knoesten en al het geheel bij elkaar gaat houden.
Verder hebben we bezuinigd door samen naar de het boeren-tuin-centrum te gaan en om dik thyleenslang te vragen. De laatste rol was voor ons, maar we hebben er 2 nodig, 50 meter, om het irrigatiesysteem voor de moestuin in orde te maken. De andere laatste rol is van andere kwaliteit en tweemaal zo duur... Maar de mannen kennen me al zo lang en Marc schuift me met een grap naar voren. Nu was die man al zo vriendelijk en uiteindelijk krijgen we die duurdere rol gewoon voor de helft van de prijs. 50 Meter thyleenslang voor 50 euro!!! Wauw.
's Middags legen we de brievenbus en krijg ik zo'n leuke kaart van mijn ouders, een bedankje voor er zijn die week. Hartverwarmend. En het CD'tje van Celtann, de ierse muziekgroep uit Groningen die helemaal naar Zuid-Holland kwamen om voor hen te spelen en het feest van unplugged muziek te voorzien, zo leuk! (http://www.celtann.com/)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten