woensdag 9 februari 2011

Koken

Ik kan al weer koken!!!!!



Dat had nog heel wat voeten in de aarde;
M'n lief wordt wakker met een hoofdpijn, altijd wat dagen na het gebruik van de kettingzaag in windstil weer waar de benzinedampen blijven hangen, heeft hij last van stekende pijn in zijn hoofd. Zo erg dat hij om 6 uur vanochtend naar boven kwam, buitenom uiteraard, om pijnstillers te halen. Dus een late start. Niet voor mij, want ik ben aan het voorslapen en sta dus iedere dag een uur eerder op.
Toen was de zuurstoffles leeg voor het lassen van de waterleiding om de wasbak (& werkblad) 10 cm te verhogen, of is het 15? Met zijn hoofd in de zon gaat hij de weg niet op, dus ik kon nog even gaan keuken-shoppen in de stad a 50 minuten rijden, waar ik mee tot na lunchtijd moet wachten, want de winkels zijn tot na 14 uur dicht. Ik ben door deze ingelaste klus wel zoveel tijd kwijt, dat ik blij ben 'van de lijstjes' te zijn. Ik zou anders belangrijke dingen vergeten om te pakken en voor te bereiden......
Het gasfornuis moet nog gekit worden, maar dat is voor even een warme hap koken niet zo belangrijk. Morgen weer een dag.

Die voor mij dan om 5 uur begint.... Oef, zei het avondmens.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten