dinsdag 15 februari 2011

Art 4 Life

Soms komt het bloggen, in ons geval, heel dicht bij. Meestal met hele bijzondere ontmoetingen, puur virtueel of juist ook in het hier en nu. Naast het echtpaar van www.krachtpunt.net dat ik heel onverwacht mocht ontmoeten, vandaag was het Mizzel. Met de link naar haar vak en leven had ik een excuus haar eens te ontmoeten. We leven al lang met elkaar mee, het was zeer ongecompliceerd. Tot aan het huiselijke van Jan Steen aan toe met een Bordeau-pup kauwend op mijn enkels, vingertoppen en knie, snoep ik mee van de surinaamse indische chinees. De inmiddels gerenoveerde tattoeages beginnen wat te schrijnen, maar ik negeer het gevoel en ben blij met deze aktie. Heel vrij, omdat ik weer van die mooie mensen mag ontmoeten.


Thuis plof ik voor de TV en poes komt op schoot....
Ik besef me dat 'de Televisie' niet meer weg te denken is, niet als toonzetter, als massa-indoctrinatie-kastje, als drijvende kracht van de economy, als vervanging van 'zelf leven'.
Ik ben blij dat we er geen hebben, wat een rust voor ons wezen, wat een ruimte voor relevantie in plaats van ehm.... ellende en onzin in de extreemste vormen.....

1 opmerking:

  1. M, ik vond het heel bijzonder je in levende lijve te mogen ontmoeten, erg gezellie, en aan gesprekstof geen gebrek! Geniet van je verdere verblijf in het Hollandse en we spreken elkaar snel weer. Je bent een bijzonder en spontaan gevoelsmens!

    Kuzzz, MizzEl

    BeantwoordenVerwijderen