woensdag 15 september 2010

Je ding doen.


Je ding doen, dacht ik vanmorgen vroeg. Dus eerst die opdracht in Secondlife afmaken! En 's middags verven, de randjes, achter de verwarmingsbuizen en als ik dan nog zin heb aan het sauzen van de schoorsteenmuur beginnen. En ik maar hopen dat het zou dekken in ene keer. Maar helaas.... Zou ik echt de hele kamer twee keer moeten doen? oef!

Het zit Marc niet mee, gister onnoemlijk veel pech met alles dat hij aanraakt. Reparatie van de antieke gasaansteker mislukte, dus verdween het leuke aardigheidje de prullenbak in, hij kreeg de radiator-koppelingen niet goed dicht en een stukje van zijn 3D-ontwerp programma geeft de geest door een virus, waardoor hij geen nieuwe dingen op de markt kan brengen. Vandaag is dat stukje programmatuur nog niet hersteld en verder voelt hij zich brak wat hem stilletjes en licht geraakt maakt.

Tijdens de maaltijd, een beetje-misser van mij want het smaakte van geen kanten, worden we opgeschrikt door geblaf van jachthonden dat veel op het geluid van zeehonden lijkt en verschillende schoten. Castel kruipt dan tussen ons in.

Dus eigenlijk weer een wat saaie dag, wel productief, maar een beetje leven zou toch wel leuk zijn....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten