vrijdag 19 november 2010

eruit

Ik ga er even uit. Eén nachtje maar. N. boodt me aan om wat tuinwerk te doen, zo heb ik een betaald excuus om in de buurt van het fitness-centrum wat te werken, frans te kletsen, als vrouwen onder elkaar te zijn, 2 dagen in de kleurensauna licht en hitte tot me te nemen, in een andere omgeving te zijn, Marc zijn ding te laten doen, te lachen, te ontspannen en me in te spannen, zodat ik zondagavond weer naar m'n huisje verlang, naar m'n lief wil en de poezen kan knuffelen.
Een grote Ikea-tas is gepakt met werkspullen, mijn SecondLife-werk is op orde, het huis ook en al begeef ik me echt niet graag een nacht buiten m'n eigen gedoetje, toch heb ik het even nodig.
Zo zie je maar, je krijgt wat je nodig hebt als je het maar kenbaar maakt. Ik heb N. namelijk gewoon uitgelegd waarom ze me de laatste weken niet zou zien op het roeiapparaat of in het zwembad. Eigenlijk smeet ik de spreekwoordelijke deur dicht, en zo gaan er gewoon weer een paar andere deuren open.
Een weekend stilte op de blog, dus ik wens iedereen een heerlijk weekend en tot zondagavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten