vrijdag 15 februari 2013

plaatjes kijken, een log van niks

Deze vrijdagavond lekker rommelen achter de internetgestuurde kijkbuis. Afgelopen maanden verzamelde ik wat plaatjes die ik even wilde bewaren, om de boodschap -voor zover ze die hebben- niet te vergeten. Als ik ze hier publiceer kan ik ook mijn desktop opruimen, weg met die bestandjes, als ik ze zoek staan ze hier. Dus ik zal u niet vermoeien met brabbelpraat en belevenissen. Alleen die 'plaatjes'....

 Ik ben geen schildpad hoor, echt niet!

Bovenstaande zou ik sommige 'small minds' wel eens onder de neus willen duwen, maar alleen op die momenten dat mijn mind iets groter is als small, het kan veranderlijk zijn moet ik bekennen. 

 .



 gniffel :-)))

Soms heb ik het over 'intentie', Lao Tzu noemt het Gedachten, Woorden, Handelingen, Gewoonten, Karakter en je Lot. 

Toepasbaar op alle zorgen die je hebt..... 

.

2 opmerkingen:

  1. Het beroerde van dit soort teksten is dat zij mij altijhd doen denken aan de Succes-agenda.
    Hoe wijs ook, het blijft aangereikte wijsheid die zelden echt verrijkt.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verrijken doen ze inderdaad zelden... De Succes-agenda ken ik niet, stond ook vol met dit soort teksten?
      Ze steunen me vaak wel, of toveren een glimlach, dat is geen verrijking, maar meer een bevestiging.
      'Why Worry?' doet het in mijn geval op het moment dagelijks nog goed. Toch zijn ze allemaal van mijn systeem verwijderd, ik kan niet bezig blijven.

      Verwijderen