dinsdag 21 augustus 2012

Les Petites

Ik kijk graag naar de katjes. Hoewel DQ een volwassen katertje lijk, is het nog steeds een kitten. Hij speelt graag met Merlin en jaagt Sooty op. Niet vreemd, want tijdens de grote check-up bij de dierenarts gisteren blijkt het een poesje te zijn... merde!!!
Toch ga ik aanzien of het gaat, zij heeft haar broertje Merlin en Aai had dit niet. Het katerbestand is ook zo gewijzigd dat Sooty het misschien wel gaat redden tussen de mannen. Ze is frele en kat-uit-de-boom kijkerig en al veel minder 'sauvage' als dat ze kwam. Dit grut is een groot plezier, zeker nu ik merk hoe makkelijk het opvoeden is met zoveel hulp van Castel, Cros en zelfs DQ.

Vanmiddag weer schilderen en vanavond weer langs de garage voor de lekke radiateur. Op mijn trouwdag een sjouwklus van meubels. Twee uurtjes spierballen tonen, mensen leren kennen en een mini-cheque krijgen en een pluspuntje op het arbeidsbureau.
Verder heel veel was vouwen en bedden opmaken, stofzuigen en administratie. Voor die laatste moet ik mezelf een schop onder m'n kont geven. Ik vind dat doorgaans een vervelend soort werk, in drie talen, papieren overal en dan de lijstjes met doe-dingetjes die net even te belangrijk zijn om te vergeten. Conclusie; meid koop eens een agenda! Zodoende loop ik sinds jaren weer met een agenda en een pen rond...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten