zondag 11 december 2011

ver in de min



De stand kostte 21.50
De diesel voor het heen en weer rijden 15.00
De maaltijd en een pannenkoek 8.00

Ik verkocht vandaag maarrrrr liefst..... 3 decoraties a 5.00 per stuk.
Reken maar uit.

Marc zijn verjaardag bestond uit het om 7.30 uur gewekt worden met koffie en 3 kaartjes, het mij helpen de stand opzetten -hij heeft er veel ervaring mee- en de rest van de dag wandelingen maken om warm te blijven, om in het donker de auto te manouvreren om te blauwbekken tot ik al die doosjes als een legpuzzel vast heb gezet.

Vraag me niet hoe ik me voel. Mijn prijzen waren laag, de stukjes niet al te luxe of te groot, mijn gezicht stond best zonnig, het weer was fantastisch -koud maar zonnig en droog zonder wind- en ik had me echt uitstekend voorbereid. Daarnaast stond ik ter plekke ongesteld te worden, had ik ontzettend last van mijn rug, kon ik niet gaan zitten op het lage campingstoeltje, want ik zou me dan onzichtbaar gemaakt hebben en onbereikbaar voor misschien-klanten. Tenenkrommend ben ik de dag doorgekomen. Van 9 tot 18 uur!! Dat tenen krommen was niet door geen verkopen (ja toch ook wel een beetje), dat was om mijn tenen warm te houden. (Een echte aanrader, het werkt fantastisch.)
Ook had ik een plannetje om een reis naar Nederland hiermee te kunnen bekostigen begin volgend jaar..... Hoe moet ik dat nu eens oplossen? Ik kan wel janken, maar doe het niet, want ik had me geen illusies gemaakt.... misschien toch wel een beetje?

Vanavond zal het me allemaal even een worst zijn. We rijden te hard naar huis over kronkelende hobbel-de-bobbel wegen, dat de decoraties -volle auto heen, net zo volle auto terug- er ook hobbel-de-bobbel uit gaan zien is van een zelfde worst.
Thuis wil ik maar één ding; warm worden, filmpje en zitten op een fijne goede stoel of bank. En dat kan!
Verder wil ik al onze lieve vrienden bedanken voor hun fantastische felicitatie's per mail. De één nog leuker en origineler als de ander. Het liet Marc een ruim een half uur in een deuk liggen en mij vrolijkte het ook op.
I would like to thank our friends all over the world who took the effort and time to create and send the most fun and beautifull birthday-wishes to Marc. It brightend up our cold disappointing day. All together they were the best gift ever!!!!

2 opmerkingen:

  1. AAlsnog gefeliciteerd!

    En succes met je verdere verkopen, het ziet er tof uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ook van mij een alsnog felicitatie!!!

    Wat balen zeg van die lauwe verkoop....waren er geen klanten? Was het weer te koud, te veel wind, weet ik veel, het ziet er allemaal zo leuk uit!

    Jammer hoor...

    BeantwoordenVerwijderen