woensdag 13 juli 2011

niet 'hier & nu'

Gisteren begin van de avond ontvang ik het bericht dat mijn moeder in het ziekenhuis is opgenomen. Ik weet dat ze ziek is, niet accuut, maar toch onverwacht. Het is beter als thuis zitten en niet onderzocht worden omdat in eerste instantie de wachtlijst tot gedegen onderzoek 4 maanden duurt!!!! Maar het zit me niet in de koude kleren. Ik maak een fantastische filmpje van het onweer van gisterenavond en -nacht. Ik film de eindeloze regenbui die alles verfrist hier. Ik freubel in SecondLife, doe het huishouden, kook en was af en toch.... Even geen mooie verhalen of mooie foto's. Even geen zin om mijn tijd te stoppen in het maken en converteren van mijn filmpjes. Even geen energie voor het bloggen.
Enige geruststelling is dat ik mijn treinticket vervroegd heb met 5 dagen. Fijn te weten dat ik volgende week maandag in Nederland ben, bij haar en er voor haar kan zijn, en voor mijn vader.
Nu zijn de 1100 km's net even er 1100 te veel.....

1 opmerking:

  1. ahhh ja da's heel erg,
    ik wens je sterkte en hoop dat het wachten mee mag vallen voordat je mag gaan...

    BeantwoordenVerwijderen