vrijdag 8 april 2011

terugblikje

Soms kijk ik mijn eigen archieven door en belandde ik op een post van juni 2008. 2 Maanden nadat we besloten dit huis te kopen. In juni is het natuurlijk net even wat groener als nu, hoewel het bijna met het blote oog te zien is hoe de hellingen groen kleuren. Gisteren zagen we een helling met nog kale kastanjebomen. Vandaag is die helling toch echt bijna helemaal groen.
Mijn oog viel op een foto van de entree naar de moestuin, waar toen nog helemaal geen sprake van was. Het is dat ik weet waar die half kromme ladder tegenaan stond, anders had ik echt niet thuis kunnen brengen waar deze foto hier ergens gemaakt zou kunnen zijn.
Hierbij dus een 'toen & nu'-foto van de entree van de moestuin. Links niet op de foto's de secadou (huisje Castel en op BG het tuinhokje);

Geen opmerkingen:

Een reactie posten