vrijdag 2 december 2011

Glitter

Vandaag is de productie van start gegaan. Komende week dus niet veel ander nieuws dan kerststukjes, kransjes, mandjes, bakjes, schaar, draad, lint, plastic spul, echt spul, mooi spul, spul met geur, spul met -te veel- kleur....
Ook revolutie in huize M&M, want vandaag werd ik binnen geroepen voor een warme hap en hoefde ook niet af te wassen. Dus het schoot lekker op.
Eenmaal begonnen weet ik niet meer hoe ik stoppen moet, dat komt goed uit, want ik heb dankzij jullie een fantastische voorraad waar ik lekker mee uit de voeten kan. Mijn verzoek van vorig jaar om jullie te vragen oude kerstrommeltjes naar een verzamelpunt te sturen, was een hele goede. Ik had het zonder de gulle gevers echt niet kunnen redden. Marc vindt het ook ieder jaar leuker worden en komt geregeld kijken.
Om echt heel kitscherige stukken te maken blijft me moeilijk af gaan.
Misschien moet ik even wennen .....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten