woensdag 5 oktober 2011

enen & Douglas

Na thuiskomst van de bomenklus kreeg ik deze mail in m'n inbox:

Ongelooflijk,
Dit jaar gaan we vier opmerkelijke data ervaren: 1-1-11, 11-1-11, 1-11-11, 11-11-11, en dat is niet alles. Neem de laatste twee cijfers van het jaar waarin je geboren bent en tel de leeftijd die je dit jaar wordt op en het resultaat zal 111 zijn, voor iedereen!! Dit is het jaar van het geld. Zo zal dit jaar oktober 5 zaterdagen, 5 zondagen en 5 maandagen hebben. Dit gebeurt slechts eens in de 823 jaar. Deze speciale jaren staan bekend als geldzak jaren. Een gezegde gaat dat als je dit naar acht goede vrienden stuurt, er in de komende vier dagen geld zal verschijnen volgens de Chinese Feng Shui. Degene die deze keten verbreekt, zal niets ontvangen. Het is een mysterie, maar het is het proberen waard. Veel geluk.
Probeer 't! Ik gun jullie alle goeds!
Met vriendelijke groet,


Waarop ik antwoordde;

Hoi lieve
laat ik zo'n mail nu in maart dit jaar al ergens gehad en doorgestuurd hebben!!
laat ik nou zo naief zijn het nog uit te rekenen ook en dat het klopt, dus geloofelijk!
klinkt wel heel positief
moet zeggen, ik heb tot dusver dit jaar geen last gehad van geldstress, het is er wel, maar het leeft niet zo, opeens? sinds die mail over al die 1-en?
ik zit nu wel met 6 flappen van 50 euro naast me je mailtje tot me door te laten dringen met in m'n oren nog sparrenaaldjes
heb vandaag 5 ENORME Douglas sparren opgekroond
dat geeft een kik
er wordt heerlijk voor me gekookt
iedereen is trots op me, ik ook
het ging ontzettend goed! hoog in de bomen, zware takken, kettingzaag en natuurlijk mijn materialen en werkkleding dat voor beginners is, oud, versteld en soms nog pijnlijk ook
het leverde ons een fantastische dag op
niks kon me deren
ook twee ! wespensteken in beide onderbenen niet (tijdens koffie drinken, nou ja zeg!)
waar goud, dit werk
en
euro's!
duzzeee deze mail werkt ook echt!
Ongelooflijk!

Filmpje, foto's en meer van deze dag komt later.... even uitpuffen na een heel lange douche.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten