donderdag 25 november 2010

sneeuw

Natte sneeuw hier vandaag, koud!!!!
Maar de volgende spreuk doet me goed;
"problems can only be important if we allow them to be important"

Het blijft natte klets buiten,
dus bak ik een appeltaart om vanavond met warme chocolademelk met slagroom een nestje te bouwen.


Ik schil de appeltjes, die niet meer goed genoeg zijn, gooi ik in de kooltjes. Het huisje gaat geuren naar appelmoes terwijl een zacht muziekje door de kamer zweeft. Ik heb geen haast en Marc slaapt de kou uit z'n lijf. Castel ligt in haar opgeruimde huisje met nieuw speelgoed. (Houtjes en plastic troep die ze gapt uit de schuur) Als ik achter me kijk zie ik 4 katten in zwijm en Cros knort tevreden op een stoel achter mijn pc. De kachel brandt al heel de dag waardoor het behaaglijk is.
Over een klein uurtje geurt het ook naar taart....
Sferen jullie mee???

2 opmerkingen:

  1. Oh leuk,-en koud- sneeuw!

    Jouw spreuk lijkt op mijn motto: een probleem is een probleem als je er een probleem van maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier natte sneeuw, maar gelukkig niet echt koud. Vermengd met modder wordt het al snel een vieze bende. Heb net met Noah de dagelijkse goûter achter de rug. Inderdaad ook met geurende warme chocolademelk. Helaas geen appeltaart erbij maar heerlijke koeken. Op de achtergrond knispert het haardvuur.

    BeantwoordenVerwijderen