zaterdag 16 augustus 2008

jam

en ja, gisteren bramen geplukt dus vandaag bramenjam-fabriek op het koppersbos.
De eerste 4 potjes met fructose voor alle lijnende en niet-suiker-etende mensen om me heen.
even geproeft, oef wat zoet!! Substantie is goed.
De rest met gewone suiker was ook zo gedaan.
Ik wilde daarna liever niet om me heen kijken in de keuken....
Wat een blauw en rood gespikkelde bende zeg. De spetters op de vloer zijn na het schrobben blauw geworden, dat krijg ik er dus niet meer af.
(ben blij dat ik zwarte kleding aan heb)
Dus flinke huishoud-dag vandaag en even geen regen dus de tuin wordt ook gemaaid.
Alles dwarrelt nog wat in onze hoofden, maar hier en nu is steeds dichter bij.
Enige SL-stress ivm een grootscheepse verhuizing daar, ook werk en flink extra nu...
Maar het is alles de moeite waard!! Ennuh Gerard, ik ga je snel bellen hoor, want half september is het weer zover dat we mensen lief aan moeten kijken om ons geweldige vakantiehuis hier tijdelijk aan de man te brengen.
Zonder Tenrecs, maar met de katten heb je toch iets meer aanspraak ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten