maandag 25 juni 2012

Welkom

Even in het kort;
welkom op deze nieuwe weblog De Onzichtbare Brug
Open naar Frankrijk heb ik afgesloten als een archief over de eerste jaren als immigrant in Frankrijk, definitief uitgeschreven uit het Nederlandse Bevolkingsregister en alles behalve een spijtoptant.
Er zijn in een paar luttele weken te veel essentiƫle dingen veranderd in dat, inmiddels al niet meer zo nieuwe leven in Frankrijk. De transformatie vordert gestaag in ons beide en gewend aan het hier wonen en werken zijn we al.
Tijd voor een nieuw hoofdstuk, of Deel 2. Een deel dat wat verder gaat als de eerste emigratie-perikelen en waarin ik me nog minder zal onthouden van literaire vrijheid.
De vrijheid van mijn zijn en mijn passie voor het pure delen lieten me Deel 1 sluiten en dit nieuwe openen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten