vrijdag 20 maart 2009

kiespijn 2

3 lange weken non-stop ben ik al aan het tobben met kiespijn.
2 aparte abcessen doen mijn kaak opzwellen daar waar mogelijk.
pijnstillers, anti-biotica in 2 soorten, mondspoel-water, kruiden-theetjes, tandenpoetsen, flosborsteltjes en tandenstokers en 5 bezoeken aan de tandarts hebben me veel last bezorgd.
alle medicijnen hebben op mij altijd 1 of andere bijwerking en het werk hier verzoekt me iedere dag m'n grenzen te pareren.
zelfs het mes van de tandarts dat 1 abces heeft kunnen bereiken mocht niet voldoende baten.
Zat ben ik het, spuugzat, de ritten naar de tandarts, de pillen waar ik een hekel aan heb, maar zonder blijf creperen!!!
1 troost; het ergste heb ik gehad. volgende week nog terug en die week erop de laatste keer om de wortelkanaalbehandeling af te ronden. Mensenkinderen......
(had ik dan toch een touwtje aan de kies moeten binden en de deur hard dicht moeten smijten????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten